Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/iranmahik/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت خرید ماهی سی باس جنوبی - شایلی فیش

قیمت خرید ماهی سی باس جنوبی

قیمت خرید ماهی سی باس جنوبی

قیمت خرید ماهی سی باس جنوبی در بازار جنوب که مرکز پروش آن است و همه روزه در اوزان مختلف به شهرهای مختلف ایران و همچنین به کشورهای دیگر صادر می شود، بسیار برای خریداران به خصوص خریدارن عمده  صرفه اقتصادی دارد.

خوشبختانه ماهی سی باس جنوبی در قفس های دریایی پرورش می یابند دارای طعم و مزه بسیار عالی و همچنین تقریباً در تمامی سال امکان عرضه آن در بازار به صورت خرید در محل پرورش و یا به صورت آنلاین وجود دارد.

ماهی سی باس جنوبی

خرید و فروش بچه ماهی سی باس

خرید و فروش ماهی سی باس جنوبی در شرکت شایلی فیش که یکی از تولیدکنندگان داخلی و همچنین براساس نیاز وارد کننده بچه ماهی سی یاس در ایران می باشد همه روزه سفارش گذای در حال انجام است. مشتریان و پرورش دهندگان ماهی براساس وسعت مزارع و حوضچه های پرورش ماهی سی باس، بچه ماهی سی باس سفارش گذاری می نمایند.

به علت رشد سریع و مقاومت بالا، این ماهی برای پرورش بسیار ایده آل است. این ماهی در آب شور تخم ریزی می نماید ولی در میحط های مختلف و حتی آب شیرین قابل نگهداری است و در حدود شش ماه به اندازه تجاری می رسد.

ماهی سی باس جنوبی

خرید و فروش ماهی سی بس رستورانی

بزرگترین مشکل  دوستداران غذای دریایی به خصوص ماهی، در هنگام سفارش ماهی در رستوران ها ترس از طعم و نوع گوشت ماهی دارند. ماهی سی باس جنوب دارای گوشتی سفید که دارای بافتی لطیف و نرم می باشد و جهت سرخ و کباب کردن بسیار پرطرف دار است و در حال حاضر در سراسر دنیا جزو 5 ماهی پرفروش می باشد.

سی باس جنوبی از اوزان 300 گرم تا 4 کیلو گرم در بازار خرید و فروش می شود. ولی وزن های 400، 500 و 1000 گرم در رستورانها طرفدار بیشتری دارد که پس از زدن سر ماهی به صورت فیله طبخ می گردد.

ماهی سی باس جنوبی

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما