Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/iranmahik/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید عمده آنلاین ماهی سی بس - شایلی فیش

خرید عمده آنلاین ماهی سی بس

خرید عمده آنلاین ماهی سی بس

خرید عمده آنلاین ماهی سی بس از طریق سفارش گذاری در سایت مجموعه شایلی فیش در هر ساعت شبانه روز امکان پذیر است. خرید عمده آنلاین ماهی سی بس باعث می شود که فروشنده و خریدار در یک بستر مناسب باهم در ارتباط بوده و با صرف زمان اندک و هزینه­ های کمتر خرید و فروش صورت بگیرد.

ماهی سی بس در استان­های بوشهر و خوزستان بطور عمده تکثیر و پرورش داده می­شوند. مجموعه شایلی با توجه به نزدیکی به این مراکز امکان خرید و فروش عمده ماهی سی بس را به قیمت عمده و ارزانتر از بازار را برای مشتریان بوجود آورده است.

 

خرید و فروش عمده ماهی سی بس در بازار تهران

خرید و فروش عمده ماهی سی بس در بازار تهران با قیمت بازار ماهی بوشهر و اهواز از طریق سایت مجموعه شایلی فیش امکانپذیر است. کارشناسان فروش ما روزانه لیست قیمت بروز شده را در اختیار خریداران قرار می­دهند. . خرید و فروش عمده ماهی سی بس عمدتا در بازارهای ماهی تهران، اهواز و بوشهر صورت می­پذیرد.

 

با توجه به همجواری این دو استان با خلیج فارس امکان خوبی جهت پرورش ماهی سی بس بوجود آمده است. ماهی سی بس در استان خوزستان در مرکز پرورش آبزیان چوئبده آبادان در استخرهای آب لب شور پرورش داده می­شود. در استان بوشهر پرورش این ماهی به دو روش استخر و قفس دریایی انجام می­شود.

 

 

خرید و فروش عمده ماهی سی بس در بازار تهران

کیفیت گوشت ماهی سی بس

 

گوشت ماهی سی بس با توجه به ارزش غذایی بالایی که دارد از کیفیت بالایی برخوردار است. کیفیت گوشت ماهی سی بس مانند ماهی شوریده می­باشد. . قابلیت فیله شدن و پوست کنی آسان در کنار طعم لذیذ سبب شده در کشورهای اروپایی، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس بطور گسترده در رستوران­ها استفاده شود.

با توجه به ارزش غذایی بالا و طعم لذیذ باعث شده  آمار عرضه و تقاضای آن در بازار جهانی سال به سال رو به رشد باشد.جهت خرید عمده آنلاین ماهی سی بس از طریق سفارش گذاری می­توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

کیفیت گوشت ماهی سی بس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما