Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 25 in /home/iranmahik/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید و فروش عمده آنلاین ماهی حلوا سفید (زبیدی) - شایلی فیش

خرید و فروش عمده آنلاین ماهی حلوا سفید (زبیدی)

خرید و فروش عمده آنلاین ماهی حلوا سفید (زبیدی)، سبب می‌شود مصرف کننده و تولید کننده( صیاد) بی واسطه و بدون صرف هزینه ­های دلالی و اتلاف وقت با یکدیگر ارتباط بگیرند. مجموعه شایلی فیش امکان خرید و فروش عمده آنلاین ماهی حلوا سفید را در سایت این مجموعه ایجاد نموده است. فروشنده و خریدار می‌­توانند از طریق تماس تلفنی و یا آنلاین با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند.

 

ماهی حلوای سفید یکی از بهترین ماهی های جنوب کشور است که طعم لذیذ آن مورد پسند همگان می‌باشد، از این رو به بازارهای کلیه نقاط کشور ارسال شده و مقبول سلایق مختلف اهالی هر منطقه می‌باشد. همچنین در جنوب و به خصوص در خوزستان در کنار نام حلوی سفید از زبیدی نیز استفاده می­‌گردد. این واژه به عربی به معنای برگزیده می‌­باشد.

 

 

خرید و فروش عمده آنلاین ماهی حلوا سفید (زبیدی)

لیست قیمت ماهی حلوای سفید( زبیدی)

لیست قیمت ماهی حلوای سفید( زبیدی)، را از می­‌توانید روزانه از کارشناسان فروش ما بخواهید. ماهی حلوا سفید به دلیل داشتن گوشت سفید، لطیف و ترد بسیار مورد استقبال می­‌باشد. این نوع ماهی یکی از خوشمزه ترین ماهی های جنوب ایران است که علاوه بر طعم عالی بافت گوشتی و لطیفی دارد. همچنین تیغ های ریز و آزاردهنده هم ندارد. این ماهی در یونولیت (باکس) یخی به صورت منجمد به سراسر ایران ارسال می­‌گردد. لیست قیمت ماهی حلوای سفید( زبیدی) روزانه بروزرسانی می‌گردد.

 

این ماهی دارای پروتئین بسیار بالا، چربی کم، انواع ویتامین ها، املاح و اسیدهای چرب امگا۳ می‌باشد. ویتامین B12 موجود در این ماهی حلوا برای عملکرد سیستم عصبی انسان بسیار مفید می­‌تواند باشد. همچنین با توجه به اینکه میزان قابل توجهی از ید در ماهی حلوا سفید (زبیدی) وجود دارد می‌­تواند برای درمان و جلوگیری تیروئید مناسب باشد.

 

خرید و فروش عمده آنلاین ماهی حلوا سفید (زبیدی)

کیفیت گوشت ماهی حلوای سفید ( زبیدی)

کیفیت گوشت ماهی حلوای سفید ( زبیدی)، با توجه به اینکه در هر صد گرم از گوشت این ماهی مقدار ۱۹ گرم پروتئین و ۴ گرم چربی می‌باشد. همچنین چربی های آن از نوع غیر اشباع و مفید برای سلامت انسان است، دارای ارزش بالایی می­‌باشد. در جنوب این ماهی را عمدتا به صورت سرخ شده مصرف می­‌کنند.

 

 

برای تهیه این غذا، ماهی حلوا را به شکل کامل در روغن سرخ کنید. برای بهتر سرخ شدن می‌توانید چند برش روی بدن ماهی با چاقو ایجاد کنید. تیغ های ریز و آزاردهنده نداشته و همین باعث می‌شود تا خانواده ها از خرید ماهی حلوا سفید و سیاه استقبال کنند. به دلیل طعم خوب ماهی نیازی نیست تا برای مزه دار کردن آن از ادویه ­های مختلف استفاده شود.

 

 

خرید و فروش عمده آنلاین ماهی حلوا سفید (زبیدی)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما